Program Klik Dengan Bijak dan E-Waste “Satu Kejiranan Erat Perpaduan

16 Januari 2018 | Selasa
10.00 pagi – 3.30 petang | Dewan Sharifah Azizah, Taman Ilham, Kluang

Tujuan:
Tujuan program ini diadakan adalah bertujuan mendedahkan kepada ibu bapa dan orang awam tentang ciri-ciri keselamatan penggunaan internet dan media sosial. Disamping itu, ia juga bertujuan untuk mengumpulkan barang E-waste untuk pelupusan dengan cara yang betul. Program ini juga dapat mengeratkan silaturrahim antara pekerja PI1M bersama komuniti sekitar.

Kelebihan:
Kebaikan program seperti ini adalah untuk pendedahan kepada golongan dewasa terutamanya ibu bapa tentang ciri-ciri keselamatan penggunaan internet dan media sosial. Aktiviti ini juga dapat mengeratkan silaturrahim antara pekerja PI1M bersama penduduk sekitar.

Aktiviti Berkaitan:
Program ini bertujuan untuk mengeratkan hubungan antara pekerja Pusat Internet 1Malaysia dengan komuniti sekitar. Program ini juga bertujuan untuk mendedahkan kepada golongan dewasa terutamanya ibu bapa tentang ciri-ciri keselamatan penggunaan internet dan media social. Disamping itu, ia juga bertujuan untuk mengumpulkan barang E-waste untuk pelupusan dengan cara yang betul. Program ini dilaksanakan pada 08hb April 2017 bermula jam 9.00 pagi sehingga jam 2.30 petang. Program ini dijalankan di Dewan Sharifah Azizah, Taman Ilham, Kluang.

Berikut adalah gambar semasa aktiviti dijalankan:







Kembali ke halaman utama